نهایت عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

یادته یه روز بهم گفتی هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون که نکنه کسی

 اشکات و ببینه وبهت بخنده......                                                                                                                   گفتم:اگه بارون نیومد چی؟؟؟گفتی اگه چشمای قشنگ تو بباره

اسمون گریه اش می گیره.....                                                                                                         گفتم یه خواهش دارم .... وقتی اسمون چشمام خواست بباره

تنهام نذاری... گفتی به چشم...                                                                                                             حالا امروز من دارم گریه میکنم اما اسمون نمی باره... تو هم اون دور دورا ایستادی

و داری بهم میخندی.




[+] نوشته شده توسط faeze در 20:0 | |